ترانه و آهنگ

اثرات آهنگ

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۵۶ ب.ظ

این گفته ، از آنجا که ما در تلاش برای دسترسی به کودکان خردسال به یک آموزش موسیقی با کیفیت هستیم ، باید توجه داشته باشیم که معلمان کلاس اغلب در هنگام وظیفه ادغام موسیقی در آموزش روزانه خود دچار ناراحتی می شوند و به همین دلیل باید ارائه شود. پشتیبانی برای انجام کار همانطور که نتایج این مقاله نشان داد "معلم موسیقی" بود که روشهای مستقیمی راجع به چگونگی ادغام موسیقی در برنامه درسی کلی پیشنهاد کرد. بنابراین ، علاوه بر آموزش موسیقی ، ممکن است برای معلم موسیقی مفید باشد که بطور مستقیم با داربست معلم کلاس کار کند و نشان دهد که چگونه مهارت ها و تکنیک های مورد استفاده در آموزش موسیقی با برنامه درسی گسترده تر ارتباط دارد. بنابراین معلم موسیقی می تواند به عنوان یک مربی مشغول به کار باشد و منابع لازم برای استفاده از موسیقی را به عنوان ابزاری برای ارتباط دادن حوزه های دانشگاهی با برنامه درسی به معلم کلاس ارائه دهد.
این مطالعه کیفی نتایج تحقیقات قبلی را که نشان دهنده اعتقاد معلمان در مورد موسیقی و ارتباط آن با موفقیت کلی مدرسه است ، تأیید کرد. هم متخصص موسیقی و هم معلمین کلاس درس ، موسیقی را اثرگذار بر رفتار ، پیشرفت تحصیلی و همچنین عملکرد اجتماعی - اجتماعی کودکان می دانند ، در حقیقت زمینه های مثبتی برای یادگیری به فرزندان می دهد. خلاصه اینکه ، همچنانکه منتظریم تحقیقات دیگری انجام شود که به ما این امکان را می دهد تا پیوندهای علت و معلولی بین موسیقی و رشد شناختی ، پیشرفت تحصیلی ، رفتار و عملکرد اجتماعی - احساسی را مورد بررسی قرار دهیم ، چگونگی مشاهده معلمان نقش موسیقی در رابطه با یادگیری زودهنگام نباید نادیده گرفته شود به محض پاسخ به سؤالات بزرگتر ، نتایج تحقیق به تمرین در کلاس ترجمه می شود و در صورت تأثیرگذاری بر نتایج آموزشی ، باید نگرش و عقاید معلمان مورد بررسی قرار گیرد.

منابع
[1] Cerniglia، E. (2013). پیش دبستانی از طریق مهد کودک: بازی موسیقی در کلاس های کودکی اولیه: انجام آن یک قدم جلوتر. YC خردسالان ، 68 ، 68-73.
http://www.jstor.org/stable/ycyoungchildren.68.5.68

[2] Costa-Giomi، E. (2004). تأثیر سه سال آموزش پیانو بر پیشرفت تحصیلی کودکان ، عملکرد مدرسه و عزت نفس. روانشناسی موسیقی ، 32 ، 139-152.
https://doi.org/10.1177/0305735604041491

[3] de l'Etoile، S. K. (2001). یک برنامه آموزش ضمن خدمت در موسیقی برای کارکنان مراقبت از کودک که با نوزادان و کودکان نوپا کار می کنند. مجله تحقیقات در آموزش موسیقی ، 49 ، 6-20.
https://doi.org/10.2307/3345806

[4] Flores ، R. (2006). تأثیر آموزش هنر بر مهارتهای علمی کودکان مهد کودک. نسخه منتشر نشده ، گروه روانشناسی ، دانشکده شکارچی دانشگاه شهر نیویورک ، نیویورک.

[5] Hallam، S. (2010). قدرت موسیقی: تأثیر آن بر رشد فکری ، اجتماعی و شخصی کودکان و نوجوانان. مجله بین المللی آموزش موسیقی ، 28 ، 269-289.
https://doi.org/10.1177/0255761410370658

[6] Hallam، S.، & Price، S. (1998). آیا استفاده از موسیقی پس زمینه می تواند باعث بهبود رفتار و عملکرد تحصیلی کودکان دارای مشکلات عاطفی و رفتاری شود؟ مجله آموزش ویژه انگلیس ، 25 ، 88-91.
https://doi.org/10.1111/1467-8527.t01-1-00063

[7] Hurwitz، I.، Wolff، P.، Bortnick، B.، & Kokas، K. (1975). تأثیرات غیر موزون برنامه درسی موسیقی Kodaly در کودکان کلاس اول. مجله ناتوانی های یادگیری ، 8 ، 45-52.
https://doi.org/10.1177/002221947500800310

[8] Kim، H. K.، & Kemple، K. M. (2011). آیا موسیقی یک ابزار توسعه فعال است یا به سادگی یک مکمل؟ اعتقاد معلمان پیش از اوایل دوران کودکی اعتقادات مربوط به موسیقی. مجله آموزش معلمان در اوایل کودکی ، 32 ، 135-147.
https://doi.org/10.1080/10901027.2011.572228

[9] کوپس ، L. H. (2018). ارتباط اهمیت موسیقی در اوایل کودکی. موسیقی عمومی امروز ، 31 ، 33-35.
https://doi.org/10.1177/1048371317742111

[10] انجمن ملی آموزش موسیقی (n.d.). استانداردها
https://nafme.org/my-classroom/standards/

[11] انجمن ملی آموزش موسیقی. (1991) آموزش اوایل کودکی (بیانیه موقعیت).
https://nafme.org/about/pos-statements/early-childhood-education-pos-statement/

[12] انجمن ملی آموزش موسیقی. (2014) استاندارد موسیقی 2014 ، موسیقی کلی PK-8.
https://nafme.org/my-classroom/standards/core-music-standards/

[13] راوزر ، F. H. ، و پاکسازی خانه ERIC در آموزش ابتدایی و کودکی اولیه ، C. I. (2003). آیا آموزش موسیقی می تواند بر رشد شناختی کودکان تأثیر بگذارد؟ ERIC Digest.

[14] Schirmer، B.، Casbon، J.، & Twiss، L. (1997). متنفران فراگیر در کلاس درس معلمان اعتقاد دارند درباره یادگیری: چه اتفاقی می افتد که کودک متناسب با برنامه نباشد؟ معلم خواندن ، 50 ، 690-692.
http://www.jstor.org/stable/20201846

[15] هر دانش آموز قانون عمل می کند (ESSA) (n.d.).
https://www.ed.gov/essa

[16] وارتولی ، س. (2005). اعتقادات: قلب تدریس. YC خردسالان ، 6

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۴
مهشید mahsa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی