ترانه و آهنگ

چکیده
نشان داده شده است که موسیقی با یادگیری زودهنگام و نتایج تحصیلی رابطه مثبت دارد. اعتقاد معلمان درباره نحوه یادگیری کودکان و نحوه تفکر در مورد مهارتها و شایستگیهای خود نشان داده شده است که به نتایج تحصیلی نیز مرتبط است. هدف از پژوهش حاضر ، بررسی اعتقاد معلمان مهد کودک در مورد نقش موسیقی در برنامه درسی و ارتباط آن با یادگیری در کلاس و پیامدهای آموزشی است. روشها شامل پیمایش دو معلم ، یکی معلم کلاس و دیگری متخصص موسیقی در مورد نقش موسیقی در یادگیری در کلاس است. نتایج کیفی نشان می دهد که گرچه هر دو معلم معتقد بودند موسیقی مهارت های علمی و حافظه را ارتقا می بخشد ، و همچنین رفتار مطلوب را ارتقا می بخشد ، معلم موسیقی پیوندهای مستقیم تری بین موسیقی و سایر زمینه های دانشگاهی برقرار می کند. یافته ها حاکی از آن است که به طور کلی معلمان بر این باورند که موسیقی در یادگیری اولیه و تجربه تحصیلی کودکان نقش اساسی دارد ، اما آموزش در موسیقی به معلمان این امکان را می دهد تا بین موسیقی و سایر زمینه های یادگیری موازی روشن برقرار کنند.
طبق اعلام انجمن ملی آموزش موسیقی ، موسیقی برای یک آموزش خوب و حاکم بر همه کودکان بسیار مهم است ، کودکانی که از اوایل قرار گرفتن در معرض موسیقی در محیط های یادگیری دانشگاهی خود بهره مند می شوند (NAfME ، n.d.). در سال 1991 ، NAfME بیانیه موقعیتی را ارائه داد که مزایای قرار گرفتن در معرض موسیقی را در دوره های ابتدایی کودکی نشان می داد. در این بیانیه ، مزایای معرفی همه کودکان از پیش زمینه های متنوع ، که ممکن است نیازهای متنوعی داشته باشند ، برای تجربه های مناسب موسیقی در نظر گرفته می شود ، زیرا می تواند برای رفع "نیازهای بیانی ، عاطفی ، فکری ، اجتماعی و خلاقانه کودکان" ، استفاده کند. (NAfME، 1991). در سال 2015 هر قانون موفقیت دانشجویی (ESSA) با جایگزین کردن قانون بدون فرزند چپ (NCLB) ، (ESSA ، n.d.) منتشر شد. برخلاف قانون NCLB ، مقررات جدید ESSA خواستار گنجاندن موسیقی به عنوان یکی از زمینه های اصلی کلی است که کلی از کودکان در طول شغل دانشگاهی دریافت می کنند تا اطمینان حاصل کنند که از یک تجربه آموزشی غنی شده برخوردار هستند (ESSA ، n.d). در سال 2014 ، NAfME استانداردهای اصلاح شده خود را برای کلاس Pre-K-8 برای موسیقی عمومی منتشر کرد. هدف از استاندارد های موسیقی سال 2014 پرداختن به سواد موسیقی با تمرکز بر ایجاد ، اجرای و پاسخ دادن است (NAfME، n.d.). مطابق با استانداردهای جدید ، کودکانی که در کودکان مقدماتی و مهد کودک حضور می یابند باید راهنمایی کنند تا مفاهیم موسیقی را کشف و تجربه کنند. علاوه بر این ، در طول مهد کودک ، به عنوان بخشی از تجربه موسیقی ، کودکان باید یاد بگیرند که با راهنمایی مربیان ، ایده های موسیقی تولید کنند (NAfME ، 2014). بنابراین ، استانداردهای جدید موسیقی به خوبی با مقررات ESSA مطابقت دارد و نیاز به همه کودکان برای دریافت آموزش موسیقی مناسب برای توسعه را برطرف می کند. به گفته این ، برای اینکه کودکان در سال های ابتدایی از آموزش موسیقی با کیفیت برخوردار شوند ، باید معلمی داشته باشند که معتقدند آموزش موسیقی به همان اندازه برای سایر زمینه های یادگیری مانند علم ، سواد و ریاضیات نیز به همان اندازه برای آموزش آنها اهمیت دارد. سوالی که پس از آن مطرح می شود این است: چگونه اعتقاد معلمان بر درک آنها از تدریس تأثیر می گذارد؟

 

 

چگونگی تعامل معلمان با فرزندان پیرامون تعلیم و تربیت ، غالباً در اعتقادات خود در مورد تدریس نقش بسته است (وارتولی ، 2005 ؛ وارتولی و روس ، 2009). طبق باورهای وارتولی (2005) ، اعتقاد معلمان درباره توانایی های خود و همچنین دانش آنها در مورد نحوه یادگیری کودکان ، می تواند نتایج کودک را تحت تأثیر قرار دهد ، وضعیت کلاس درس ، مدیریت رفتار و همچنین رضایت آنها از مشاغل. علاوه بر این ، Vartuli & Rohs (2009) استدلال می کنند که وقتی دانشجویان کالج می آموزند "معلم" شوند ، آنها فقط می بینند که چگونه معلمان باید عمل کنند ، اما به نحوه فعالیت آنها در تمرین بازتابی ، تصمیم گیری یا روز به روز متمرکز نشوند. برنامه ریزی لازم برای درگیری کودکان در فرایند یادگیری ، و در نتیجه باورهای کلی آنها در مورد آموزش ناکافی است. برای اطمینان از اینکه معلمان می توانند نیازهای همه کودکان را برآورده سازند ، ضروری است که آنها در مورد اینکه چه عواملی بر اعتقاد آنها به تدریس تأثیر می گذارد ، آگاهی داشته باشند (Vartuli & Rohs، 2009) و همچنین یاد بگیرند که چگونه این عوامل را تحت تأثیر قرار دهند و تأمل کنند و تأثیر بگذارند. از این طریق تدریس تعصب خود را تأیید می کند و در برنامه های خود در مورد تدریس قرار می گیرد
در طی چند سال گذشته ، رابطه بین موسیقی و توسعه انسانی با توجه به تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی (هورویتز ، وولف ، بورتنیک ، و کوکاس ، 1975) ، رشد شناختی ، (رشد راسچر ، 2003) ، رفتار (هالام و قیمت) بررسی شده است. ، 1998 ؛ هالام ، 2010) و عملکرد عاطفی (کاستا-جومی ، 2004). اخیراً در یک بررسی از ادبیات (Young، 2016) یک مرور کلی در مورد چگونگی تأثیر موسیقی در پیشرفت تحصیلی در سالهای بعد از مدرسه ارائه شده است ، بلکه به این موضوع نیز اشاره کرده است که چگونه موسیقی در دوران ابتدایی کودکی تأثیر می گذارد. به عنوان بخشی از بررسی های خود ، پیشرفت هایی را که در مناطقی رخ داده است ، برجسته می کند

 

 


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۴
مهشید mahsa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی