ترانه و آهنگ

موسیقی و برنامه درسی اولیه کودک

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۵۵ ب.ظ

در پاسخ به اینکه آیا موسیقی بر سایر حوزه های دانشگاهی تأثیر می گذارد ، هر دو معلم موافقت کردند که موسیقی با سایر حوزه های برنامه درسی مرتبط است. با این حال ، معلم موسیقی چندین راه مشخص برای چگونگی ادغام موسیقی در کلیه بخش های برنامه درسی ارائه داد. به عنوان مثال ، وی خاطرنشان کرد که چگونه آموزش موسیقی می تواند با گفتگو درباره آهنگسازان و دوره زمانی که در آن زندگی می کنند ، در تاریخ گنجانیده شود. چگونه می توان آن را با شمارش و ضرب و شتم ریتم ، اندازه گیری ، عبارات و ارزش توجه به برنامه درسی ریاضی ادغام کرد. چگونه می توان با آموختن کودکان به دنبال خواندن نمره موسیقی از چپ به راست ، بالا به پایین و بررسی الگوی نت ها در خواندن در خواندن ادغام شد. از طریق خواندن کودکان می توانند یاد بگیرند که کلمات را از طریق دید و صدا تشخیص دهند. علاوه بر این ، وی توضیح داد که چگونه موسیقی می تواند به کودکان کمک کند که مهارت های حرکتی خوبی دارند ، مانند دستکاری با انگشت و نحوه آواز خواندن آهنگ ها به زبان های دیگر ، کودکان در معرض زبان های خارجی. وی همچنین توضیح داد که چگونه کودکان می توانند با آموختن در مورد کشورهای مختلف ، سازهای بومی و همچنین چگونگی و چرایی تولید این ابزار در معرض جغرافیا قرار بگیرند. و سرانجام ، معلم موسیقی چگونگی ارتباط موسیقی با هنر را با ترسیم احساسات خود در مورد موسیقی و همچنین ساختن یک ساز ، توضیح داد. خلاصه اینکه به گفته معلم موسیقی ادغام موسیقی در برنامه درسی بزرگتر بی پایان است!
در پاسخ به هزینه و مزایای اجرای برنامه های موسیقی در مدارس ، هر دو معلم در پاسخ خود شور و شوق داشتند. آنها هر دو موافقت کردند که موسیقی لوکس نیست بلکه برای آموزش کودکی خوش اخلاق لازم است. به گفته معلم کلاس "حذف یک موسیقی از برنامه درسی دانشگاهی یک امر واقعی خواهد بود. "هنر" بخشی جدایی ناپذیر از آموزش و تجربه کامل زندگی در زندگی است. "به گفته این آموزگار موسیقی" هزینه ها از نظر مالی ممکن است زیاد باشند ، اما مزایا بسیار بالاتر از هزینه ها است. زمان صرف شده در کلاس موسیقی برای هر کودک در هر زمینه تحصیلی سود خواهد برد. "

به طور خلاصه ، پاسخهای کلی ارائه شده در این بخش از متخصص موسیقی و معلم کلاس ، شواهدی را برای درج موسیقی در کلاسهای اوایل کودکی برای حمایت از نتایج مثبت شناختی ، اجتماعی و حرکتی برای همه کودکان فراهم کرده است.
یافته های حاصل از این مطالعه کار نویسندگان قبلی را نشان می دهد که رابطه بین اعتقاد معلمان درباره موسیقی و یادگیری در کلاس و مهارت آمادگی مدرسه را نشان می دهد (کیم و کمپل ، 2018). نتایج همچنین نشان داد که آموزش در موسیقی گرایش به اعتقاد قوی تری در مورد ارتباط موسیقی و یادگیری دارد ، نه تنها به عنوان یک پشتیبانی و مکمل بلکه به عنوان پایه ای برای سایر زمینه های یادگیری نیز ایجاد می شود. علاوه بر این ، یافته های این مطالعه نتایج حاصل از مطالعه کیم و کمپل (2018) را نشان می دهد که معلمان پیشکار بدون تخصص موسیقی ممکن است از آموزش های اضافی در موسیقی برای تقویت اعتماد به نفس خود بهره مند شوند تا بتوانند در یک موسیقی معلم شوند. کلاس اوایل کودکی.

به طور خلاصه ، این مطالعه شواهد دیگری در مورد اهمیت درک چگونگی مشاهده معلمان از موسیقی و به ویژه ، آموزش موسیقی و تأثیر دیدگاههای آنها در انتخاب یا انتخاب نکردن ، برای ادغام موسیقی در برنامه درسی ارائه می دهد. با توجه به پاسخ معلمان در پژوهش حاضر ، بدیهی است که موسیقی برای آنها تأثیر عمده ای در رشد مهارت های علمی ، رفتاری و عملکرد اجتماعی و حرکتی کودکان دارد. به گفته این معلمان ، قرار گرفتن در معرض موسیقی خردسالان فقط برای اهداف غنی سازی نیست بلکه برای عملکرد کلی آنها در کلاس کاملاً ضروری است.

همانطور که می خواهیم محیط های یادگیری ایجاد کنیم که کودک تحصیل کرده امروز و شهروند فردا را به وجود آورد ، مطابق با آیین نامه جدید ESSA این امر عاقلانه خواهد بود که موسیقی را به عنوان یک بخش جدایی ناپذیر از تجربه کلی یادگیری کودک بکشیم نه یک برنامه فوق العاده فعالیت درسی اگرچه این مطالعه به این دلیل محدود است که پاسخهای فقط دو معلم را در نظر می گیرد ، اما با این وجود چندین نکته را مطرح می کند که هنگام در نظر گرفتن آموزش موسیقی از دید معلمان مهم است و می تواند پیامدهای مهمی برای سیاست آموزشی داشته باشد: 1) آموزش موسیقی مهم است و خود به این معناست که کودکان را در معرض یک بنیاد غنی قرار می دهد که باعث می شود فردی متشکل و تحصیل کرده باشد. 2) موسیقی مهارت هایی را در اختیار بچه ها قرار می دهد که می توانند از طریق برنامه درسی مانند مهارت گوش دادن و حافظه استفاده شوند. و 3) موسیقی می تواند برای آموزش بسیاری از زمینه ها در سراسر برنامه درسی از جمله جغرافیا ، تاریخ ، ریاضیات ، علم ، هنرهای زبانی و خواندن استفاده شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۴
مهشید mahsa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی